Он родился в 1983 году в городе Ургенч Хорезмской области. В 2005 году окончил бакалавр в 2007 году факультет изобразительного искусств Националний художественный и дизайна имени Камолиддин Бекзода. С 2007 года работает преподавателем кафедры «Изобразительного искусство и инженерная графика» в Ургенчском государственном университете. Опубликовал более 30 научных работ в Узбекистан и за рубежом. Принимает участие в Фестивале изобразительного и прикладного искусства, проходившем апреля каждий год, С 2008 года член Союза художников Узбекистан.
| Article title | Year |
|---|---|
| TASVIRIY SANAT YONALISHI TALABALARINI TAYYORLASHDA ZAMONAVIY OQIMLARNING O RNI SS Kalandarov International scientific journal of Biruni 3 (1), 217-221, | 2024 |
| TASVIRIY SANAT MASHG ULOTLARIDA OʻQUVCHILARNING IJODIY QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH S Kalandarov " ÏÅÄÀÃÎÃÈ×ÅÑÊÀß ÀÊÌÅÎËÎÃÈß" ìåæäóíàðîäíûé íàó÷íî-ìåòîäè÷åñêèé æóðíàë 16 (8), | 2024 |
| TALABALARGA KOMPYUTER GRAFIKASI MASHG ULOTLARIDA NAQSH ELEMENTLARINI CHIZISHNI O RGATISH METODIKASI QS RoZmetov, SS Kalandarov Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences 4 , | 2024 |
| Ðàíãòàñâèðäà ã¢çàëëèê - áàðêàìîë ¸øëàðíè ýñòåòèê òàðáèÿñèíè øàêëëàíòèðèøäàãè ¢ðíè Ê Øàìñèääèí Çàìîíàâèé òàúëèì 1-ñîí, 14-17, | 2021 |
| Îëèé ¢қóâ þðòëàðèäà äèçàéí ôàíèíè ¢қèòèøíèíã ïåäàãîãèê ìóàììîëàðè âà ìåòîäèê àñîñëàðè ÊØÑ Õàéèòáîåâ Äè¸ðáåê, Òàãàíîâ Ðàøàíáåê ÕÕ²²² Ìåæäóíàðîäíîé íàó÷íî-ïðàêòè÷åñêîé èíòåðíåò-êîíôåðåíöèè «Ïðîáëåìû è , | 2020 |
| ¡қóâ÷èëàðíè åñòåòèê òàðáèÿëàøäà ¢қèòóâ÷èãà қ¢éèëàäèãàí òàëàáëàð Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 69-70, | 2019 |
| Óñòîç Øîãèðä òèçèìèäà ðàêîáàò óñóëëàðè Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 68-69, | 2019 |
| Qalamtasvir (Òàñâèðèé ñàíúàò âà ìóҳàíäèñëèê ãðàôèêàñè é¢íàëèøëàðè ó÷óí óñëóáèé қ¢ëëàíìà) SQ H.Karimov, D.Sherov Óðãàí÷ 1, 83, | 2018 |
| Xiva naqqoshlik maktabi (ixtisoslashtirilgan sanat maktablarida toarak rahbarlari va oquvchilari uchun moljallangan.) KS Ro`zmetov Quvondiq Óðãàí÷ 1, 61, | 2018 |
| ¡қèòóâ÷èëàðíèíã ãðàôèê áèëèì âà ìàëàêàëàðèíè øàêëëàíòèðèøäà òàñâèðèé ñàíúàòíèíã ¢ðíè ØÄÊØ Ñ. Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 38-39, | 2018 |
| Îëèé òàúëèì ìóàññàñàëàðèäà ðàññîì ¢қèòóâ÷èëàðèíè òàé¸ðëàøäà èíñîí ïîðòðåòèíè òàñâèðëàøíèíã ¢ðíè ØÄÊØ Ñ. Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 16-19, | 2018 |
| O`zbåkistînning tasviriy sanatini o`rgatish îrqali o`quvchilarda sanatshunîslik madaniyatini shakillantirish. ÍÊ Ñ., ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. Urganch Davlat Universiteti Ozbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish , | 2018 |
| Òàëàáàëàðäà ïåäàãîãèê қîáèëèÿòëàðíè øàêëëàíøèðèøíèíã èæòèìîèé ïñèõîëîãèê õóñóñèÿòëàðè ØÄÊØ Ñ. Urganch Davlat Universiteti Ozbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish , | 2018 |
| Maktabgacha ta`lim muassasalarida bolalarni maktabga tayyorlashda tasviriy faoliyat mashg'ulotlarining ahamiyati ØÄÊØ Ñ. Urganch Davlat Universiteti Ozbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish , | 2018 |
| Ðîëü Ïåäàãîãè÷åñêèõ òåõíàëîãè â íà÷àëüíîì îáðàçîâàíèè KHRQK Shamsaddin Àêòóàëüíûå âûçîâû ñîâðåìåííîé íàóêè ñáîðíèê íàó÷íûõ òðóäîâ 1 (9), 80-85, | 2017 |
| Áàðêàìîë øàõñ êàìîëîòèäà ïåäàãîãèê òåõíàëîãèÿëàðíèíã ¢ðíè. Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 137-139, | 2016 |
| Õîðàçì ¸ғî÷ ¢éìàëîðëèãèíèíã ¢çèãà õîñ õóñóñèÿòëàðè Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 133-135, | 2016 |
| Ìàêòàá òàñâèðèé ñàíúàò äàðñëàðèäà ¢қèòóâ÷èíèíã ðîëè âà ¢ðíè ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 132-135, | 2016 |
| Ðàíãëàðíèíã èíñîí ðóҳèÿòèãà ôèçèîëîãèê âà ïñèõîëîãèê òàúñèðè ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 127-128, | 2016 |
| Ðàíãòàñâèð ìàøғóëîòëàðèäà àêâàðåë ᢸғè áèëàí èøëàøäà ðàíãëàðíèíã àҳàìèÿòè ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 120-122, | 2016 |
| Õiva shaxri korinishida arõitåkturaning o`ziga õîsligi ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 48-50, | 2016 |
| Xorazm manzarasini ishlashda Xiva shahri ko`rinishi ahamiyati ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 68-70, | 2016 |
| Xorazm me`moray bezaklarini o`rganishda ustoz shogirdlik an`analaridan foydalanish. ÊØÑ Íèãoðà Èáoäóëëàeâà, Тçìåòîâ Қóâàíäèқ Diniy ekstremizm va terrorizmga qarshi kurashning manaviy-marifiy , | 2015 |
| Tasviriy sanat masygulotlarida estetik tarbiyaning orni ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 89-91, | 2015 |
| Rangtasvirda manzara ustida ishlashning ahamiyati ØÄÊØ Ñ. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 76-77, | 2015 |
| Pablo pikasso- hayot mussaviri Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 44-46, | 2015 |
| Oqituvchilarni sanatning turli oqim va yonalishlari bilan tanishish Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 41-44, | 2015 |
| Oqituvchilarni estetik tarbiyalashda oqituvchiga qoyiladigan talablar Ê Ҳàìèä «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 8-9, | 2015 |
| KHKlari o`quvchilarini rangtasvirdan mustaqil ishlashga o`rgatish usullari Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. «Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 28-30, | 2015 |
| Èíñîí қè¸ôàñèíè òàñâèðëàøäà êóçàòóâ÷àíëèêíèíã àҳàìèÿòè Ø Ä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1 , | 2014 |
| Êoëoðèñòèêà âà êoëoðèò. Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷. Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 32-35, | 2014 |
| Ìóñòàқèëëèê éèëëèðèäà ¡çáåêèñòîí ñàíúàòè ØÄÊØ Ñ. Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 39-41, | 2014 |
| ¡қèòóâ÷èëàð òàé¸ðëàøäà òàñâèðèé ñàíúàò ¢қèòèøíèíã èëìèé àñîñëàðè ÐÝÈÊØ Ñ. Õàëқ òàúëèìè (èëìèé-ìåòîäèê æóðíàë) 2 (2), 116-120, | 2012 |