Каландаров Шамсиддин Ситмаматович

Ассистент

Каландаров Шамсиддин Ситмаматович

Ассистент

Он родился в 1983 году  в городе Ургенч Хорезмской области. В 2005 году окончил бакалавр в 2007 году факультет  изобразительного искусств Националний художественный и дизайна имени Камолиддин Бекзода. С 2007 года работает  преподавателем кафедры «Изобразительного искусство и инженерная графика» в Ургенчском  государственном университете. Опубликовал более 30 научных работ в Узбекистан и за рубежом. Принимает участие в Фестивале изобразительного и прикладного искусства, проходившем  апреля  каждий год, С 2008 года член Союза художников Узбекистан.

Article title Year
TASVIRIY SAN’AT YO’NALISHI TALABALARINI TAYYORLASHDA ZAMONAVIY OQIMLARNING O ‘RNI
SS Kalandarov
International scientific journal of Biruni 3 (1), 217-221,
2024
TASVIRIY SAN’AT MASHG ‘ULOTLARIDA OʻQUVCHILARNING IJODIY QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH
S Kalandarov
" ÏÅÄÀÃÎÃÈ×ÅÑÊÀß ÀÊÌÅÎËÎÃÈß" ìåæäóíàðîäíûé íàó÷íî-ìåòîäè÷åñêèé æóðíàë 16 (8),
2024
TALABALARGA KOMPYUTER GRAFIKASI MASHG ‘ULOTLARIDA NAQSH ELEMENTLARINI CHIZISHNI O ‘RGATISH METODIKASI
QS Ro‘Zmetov, SS Kalandarov
Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences 4 …,
2024
Ðàíãòàñâèðäà ã¢çàëëèê - áàðêàìîë ¸øëàðíè ýñòåòèê òàðáèÿñèíè øàêëëàíòèðèøäàãè ¢ðíè
Ê Øàìñèääèí
Çàìîíàâèé òàúëèì 1-ñîí, 14-17,
2021
Îëèé ¢қóâ þðòëàðèäà äèçàéí ôàíèíè ¢қèòèøíèíã ïåäàãîãèê ìóàììîëàðè âà ìåòîäèê àñîñëàðè
ÊØÑ Õàéèòáîåâ Äè¸ðáåê, Òàãàíîâ Ðàøàíáåê
ÕÕ²²² Ìåæäóíàðîäíîé íàó÷íî-ïðàêòè÷åñêîé èíòåðíåò-êîíôåðåíöèè «Ïðîáëåìû 蠅,
2020
¡қóâ÷èëàðíè åñòåòèê òàðáèÿëàøäà ¢қèòóâ÷èãà қ¢éèëàäèãàí òàëàáëàð
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 69-70,
2019
Óñòîç Øîãèðä òèçèìèäà ðàêîáàò óñóëëàðè
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 68-69,
2019
Qalamtasvir (Òàñâèðèé ñàíúàò âà ìóҳàíäèñëèê ãðàôèêàñè é¢íàëèøëàðè ó÷óí óñëóáèé қ¢ëëàíìà)
SQ H.Karimov, D.Sherov
Óðãàí÷ 1, 83,
2018
Xiva naqqoshlik maktabi (ixtisoslashtirilgan san’at maktablarida to’arak rahbarlari va o’quvchilari uchun mo’ljallangan.)
KS Ro`zmetov Quvondiq
Óðãàí÷ 1, 61,
2018
¡қèòóâ÷èëàðíèíã ãðàôèê áèëèì âà ìàëàêàëàðèíè øàêëëàíòèðèøäà òàñâèðèé ñàíúàòíèíã ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 38-39,
2018
Îëèé òàúëèì ìóàññàñàëàðèäà ðàññîì ¢қèòóâ÷èëàðèíè òàé¸ðëàøäà èíñîí ïîðòðåòèíè òàñâèðëàøíèíã ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 16-19,
2018
O`zbåkistînning tasviriy san’atini o`rgatish îrqali o`quvchilarda san’atshunîslik madaniyatini shakillantirish.
ÍÊ Ñ., ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Òàëàáàëàðäà ïåäàãîãèê қîáèëèÿòëàðíè øàêëëàíøèðèøíèíã èæòèìîèé ïñèõîëîãèê õóñóñèÿòëàðè
ØÄÊØ Ñ.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Maktabgacha ta`lim muassasalarida bolalarni maktabga tayyorlashda tasviriy faoliyat mashg'ulotlarining ahamiyati
ØÄÊØ Ñ.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Ðîëü Ïåäàãîãè÷åñêèõ òåõíàëîãè â íà÷àëüíîì îáðàçîâàíèè
KHRQK Shamsaddin
Àêòóàëüíûå âûçîâû ñîâðåìåííîé íàóêè ñáîðíèê íàó÷íûõ òðóäîâ 1 (9), 80-85,
2017
Áàðêàìîë øàõñ êàìîëîòèäà ïåäàãîãèê òåõíàëîãèÿëàðíèíã ¢ðíè.
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 137-139,
2016
Õîðàçì ¸ғî÷ ¢éìàëîðëèãèíèíã ¢çèãà õîñ õóñóñèÿòëàðè
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 133-135,
2016
Ìàêòàá òàñâèðèé ñàíúàò äàðñëàðèäà ¢қèòóâ÷èíèíã ðîëè âà ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 132-135,
2016
Ðàíãëàðíèíã èíñîí ðóҳèÿòèãà ôèçèîëîãèê âà ïñèõîëîãèê òàúñèðè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 127-128,
2016
Ðàíãòàñâèð ìàøғóëîòëàðèäà àêâàðåë ᢸғè áèëàí èøëàøäà ðàíãëàðíèíã àҳàìèÿòè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 120-122,
2016
“Õiva shaxri ko’rinishida arõitåkturaning o`ziga õîsligi”
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 48-50,
2016
“Xorazm manzarasini ishlashda Xiva shahri ko`rinishi ahamiyati”
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 68-70,
2016
Xorazm me`moray bezaklarini o`rganishda ustoz shogirdlik an`analaridan foydalanish.
ÊØÑ Íèãoðà Èáoäóëëàeâà, Тçìåòîâ Қóâàíäèқ
“Diniy ekstremizm va terrorizmga qarshi kurashning ma’naviy-ma’rifiy …,
2015
Tasviriy sanat masyg’ulotlarida estetik tarbiyaning o’rni
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 89-91,
2015
Rangtasvirda manzara ustida ishlashning ahamiyati
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 76-77,
2015
Pablo pikasso- hayot mussaviri
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 44-46,
2015
O’qituvchilarni san’atning turli oqim va yo’nalishlari bilan tanishish
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 41-44,
2015
O’qituvchilarni estetik tarbiyalashda o’qituvchiga qo’yiladigan talablar
Ê Ҳàìèä
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 8-9,
2015
KHKlari o`quvchilarini rangtasvirdan mustaqil ishlashga o`rgatish usullari
Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 28-30,
2015
Èíñîí қè¸ôàñèíè òàñâèðëàøäà êóçàòóâ÷àíëèêíèíã àҳàìèÿòè
Ø Ä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1 …,
2014
Êoëoðèñòèêà âà êoëoðèò.
Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 32-35,
2014
Ìóñòàқèëëèê éèëëèðèäà ¡çáåêèñòîí ñàíúàòè
ØÄÊØ Ñ.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 39-41,
2014
¡қèòóâ÷èëàð òàé¸ðëàøäà òàñâèðèé ñàíúàò ¢қèòèøíèíã èëìèé àñîñëàðè
ÐÝÈÊØ Ñ.
Õàëқ òàúëèìè (èëìèé-ìåòîäèê æóðíàë) 2 (2), 116-120,
2012