Хайтбоева Нигора Бакмаматовна
Доцент
|
- 2012-2014 Тошкентский Финансовый Институт (магистр)
- 2008-2012 Ташкентский Институт Текстильной и Легкой промышленности (бакалавр)
|
|
- 2022- наст.вр. Базовый докторант Ургенчского Государственного университета.
- 2021-2022 гг. Преподаватель кафедры «Менеджмент и маркетинг», Ургенчский государственный университет.
- 2014-2021 гг. Преподаватель кафедры «Экономики», Ургенчский государственный университет.
- 2011-2013 гг. Бухгалтер финансового отдела Центрального офиса Службы торговли недвижимостью
|
|
|
|
- Менеджмент, Маркетинг, Анализ инвестиционных проектов
|
|
Маркетинговая стратегия развития промышленных предприятий
|
|
- Khaytboyeva N.B. The role of digital marketing in the development of textile industry enterprises. Экономика и предпринимательство, № 1, 2022 г 1067-1070 ст
- Хайтбоева Н.Б. Тўқимачилик саноат корхоналарида маркетинг стратегиясининг роли ва аҳамияти. Biznes Ekspert, №4, 2022 yil 57-62 бетлар
- Хайтбоева Н.Б. Тўқимачилик саноат корхоналарида маркетинг стратегиясидан фойдаланиш бўйича хорижий мамлакатлар тажрибалари. Логистика ва иқтисодиёт, илмий электрон журнали 2022 й, №4, 482-490
- Khaytboyeva N.B. Characteristics of innovative marketing in the development of industrial enterprises. Actual problems of modern science, education and training in the region, Xorezmscience.uz 2021 y №3 (68-74 pg)
- Хоразм Маъмун академияси ахборотномаси. “Marketing strategy and its development trends in textile industry enterprises” 2022 йил, 12/2-сон(16-21 бетлар)
- “Таълимда рақамли технологияларни татбиқ этишнинг замонавий тенденсиялари ва ривожланиш омиллари” мавзусида ўтказилган республика онлайн илмий амалий конференция материаллари, 27.01.2023, 14-тўплам. “Ўзбекистонда тўқимачилик саноат корхоналарининг маркетинг фаолияти таҳлили” (60-66 бетлар)
- “Минтақада инновацион иқтисодиётни шакллантиришда кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик субектлари фаолиятини такомиллаштириш” мавзусидаги 2023 йил 28 мартда ўтказилган ресбуплика илмий-амалий конференцияси. Минтақада тўқимачилик саноат корхоналарининг маркетинг муҳити.(172-176 бетлар)
|
|
- Использование маркетинговой стратегии в развитии предприятий текстильной промышленности (на примере Хорезмкой области)
|
|