Qalandarov Shamsiddin Sitmamatovich

Assistent o'qituvchi

Qalandarov Shamsiddin Sitmamatovich

Assistent o'qituvchi

1983 yilda Xorazm viloyati Urganch shaxrida tug`ilgan. 2005 yilda bakalavr 2007  yilda Milliy rassomchilik va dizayn instituti Tasviriy san’at  fakultetini tamomlagan. 2007 yildan  UrDU, Pedagogika fakulteti, Texnikaviy va badiiy grafika kafedrasi o‘qituvchisi  lavozimida  ishladi. 2009 yildan Urganch davlat universiteti «Tasviriy san’at va muhandislik grafikasi» kafedrasi  o‘qituvchisi,  Hozirgi davrgacha uning 30 dan ortiq ilmiy maqolalari O‘zbekiston Respublikasi  va  chet el jurnallarida chop etilgan. 

Article title Year
TASVIRIY SAN’AT YO’NALISHI TALABALARINI TAYYORLASHDA ZAMONAVIY OQIMLARNING O ‘RNI
SS Kalandarov
International scientific journal of Biruni 3 (1), 217-221,
2024
TASVIRIY SAN’AT MASHG ‘ULOTLARIDA OʻQUVCHILARNING IJODIY QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH
S Kalandarov
" ÏÅÄÀÃÎÃÈ×ÅÑÊÀß ÀÊÌÅÎËÎÃÈß" ìåæäóíàðîäíûé íàó÷íî-ìåòîäè÷åñêèé æóðíàë 16 (8),
2024
TALABALARGA KOMPYUTER GRAFIKASI MASHG ‘ULOTLARIDA NAQSH ELEMENTLARINI CHIZISHNI O ‘RGATISH METODIKASI
QS Ro‘Zmetov, SS Kalandarov
Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences 4 …,
2024
Ðàíãòàñâèðäà ã¢çàëëèê - áàðêàìîë ¸øëàðíè ýñòåòèê òàðáèÿñèíè øàêëëàíòèðèøäàãè ¢ðíè
Ê Øàìñèääèí
Çàìîíàâèé òàúëèì 1-ñîí, 14-17,
2021
Îëèé ¢қóâ þðòëàðèäà äèçàéí ôàíèíè ¢қèòèøíèíã ïåäàãîãèê ìóàììîëàðè âà ìåòîäèê àñîñëàðè
ÊØÑ Õàéèòáîåâ Äè¸ðáåê, Òàãàíîâ Ðàøàíáåê
ÕÕ²²² Ìåæäóíàðîäíîé íàó÷íî-ïðàêòè÷åñêîé èíòåðíåò-êîíôåðåíöèè «Ïðîáëåìû 蠅,
2020
¡қóâ÷èëàðíè åñòåòèê òàðáèÿëàøäà ¢қèòóâ÷èãà қ¢éèëàäèãàí òàëàáëàð
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 69-70,
2019
Óñòîç Øîãèðä òèçèìèäà ðàêîáàò óñóëëàðè
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (1), 68-69,
2019
Qalamtasvir (Òàñâèðèé ñàíúàò âà ìóҳàíäèñëèê ãðàôèêàñè é¢íàëèøëàðè ó÷óí óñëóáèé қ¢ëëàíìà)
SQ H.Karimov, D.Sherov
Óðãàí÷ 1, 83,
2018
Xiva naqqoshlik maktabi (ixtisoslashtirilgan san’at maktablarida to’arak rahbarlari va o’quvchilari uchun mo’ljallangan.)
KS Ro`zmetov Quvondiq
Óðãàí÷ 1, 61,
2018
¡қèòóâ÷èëàðíèíã ãðàôèê áèëèì âà ìàëàêàëàðèíè øàêëëàíòèðèøäà òàñâèðèé ñàíúàòíèíã ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 38-39,
2018
Îëèé òàúëèì ìóàññàñàëàðèäà ðàññîì ¢қèòóâ÷èëàðèíè òàé¸ðëàøäà èíñîí ïîðòðåòèíè òàñâèðëàøíèíã ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
Çàìîíàâèé òàúëèì 1 (2), 16-19,
2018
O`zbåkistînning tasviriy san’atini o`rgatish îrqali o`quvchilarda san’atshunîslik madaniyatini shakillantirish.
ÍÊ Ñ., ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Òàëàáàëàðäà ïåäàãîãèê қîáèëèÿòëàðíè øàêëëàíøèðèøíèíã èæòèìîèé ïñèõîëîãèê õóñóñèÿòëàðè
ØÄÊØ Ñ.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Maktabgacha ta`lim muassasalarida bolalarni maktabga tayyorlashda tasviriy faoliyat mashg'ulotlarining ahamiyati
ØÄÊØ Ñ.
Urganch Davlat Universiteti “O’zbekistonda Demokratik Jamiyat Qurish …,
2018
Ðîëü Ïåäàãîãè÷åñêèõ òåõíàëîãè â íà÷àëüíîì îáðàçîâàíèè
KHRQK Shamsaddin
Àêòóàëüíûå âûçîâû ñîâðåìåííîé íàóêè ñáîðíèê íàó÷íûõ òðóäîâ 1 (9), 80-85,
2017
Áàðêàìîë øàõñ êàìîëîòèäà ïåäàãîãèê òåõíàëîãèÿëàðíèíã ¢ðíè.
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 137-139,
2016
Õîðàçì ¸ғî÷ ¢éìàëîðëèãèíèíã ¢çèãà õîñ õóñóñèÿòëàðè
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 133-135,
2016
Ìàêòàá òàñâèðèé ñàíúàò äàðñëàðèäà ¢қèòóâ÷èíèíã ðîëè âà ¢ðíè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 132-135,
2016
Ðàíãëàðíèíã èíñîí ðóҳèÿòèãà ôèçèîëîãèê âà ïñèõîëîãèê òàúñèðè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 127-128,
2016
Ðàíãòàñâèð ìàøғóëîòëàðèäà àêâàðåë ᢸғè áèëàí èøëàøäà ðàíãëàðíèíã àҳàìèÿòè
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (3), 120-122,
2016
“Õiva shaxri ko’rinishida arõitåkturaning o`ziga õîsligi”
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 48-50,
2016
“Xorazm manzarasini ishlashda Xiva shahri ko`rinishi ahamiyati”
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 68-70,
2016
Xorazm me`moray bezaklarini o`rganishda ustoz shogirdlik an`analaridan foydalanish.
ÊØÑ Íèãoðà Èáoäóëëàeâà, Тçìåòîâ Қóâàíäèқ
“Diniy ekstremizm va terrorizmga qarshi kurashning ma’naviy-ma’rifiy …,
2015
Tasviriy sanat masyg’ulotlarida estetik tarbiyaning o’rni
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 89-91,
2015
Rangtasvirda manzara ustida ishlashning ahamiyati
ØÄÊØ Ñ.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 76-77,
2015
Pablo pikasso- hayot mussaviri
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 44-46,
2015
O’qituvchilarni san’atning turli oqim va yo’nalishlari bilan tanishish
Ê Ҳàìèä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 41-44,
2015
O’qituvchilarni estetik tarbiyalashda o’qituvchiga qo’yiladigan talablar
Ê Ҳàìèä
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 8-9,
2015
KHKlari o`quvchilarini rangtasvirdan mustaqil ishlashga o`rgatish usullari
Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
«Ïåäàãîãèê òàäêèêîòëàð» Èëìèé –ìåòîäèê ò¢ïëàì. 1 (1), 28-30,
2015
Èíñîí қè¸ôàñèíè òàñâèðëàøäà êóçàòóâ÷àíëèêíèíã àҳàìèÿòè
Ø Ä, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1 …,
2014
Êoëoðèñòèêà âà êoëoðèò.
Í Èáoäóëëàeâà, ÊØ Ñèòìàìàòîâè÷.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 32-35,
2014
Ìóñòàқèëëèê éèëëèðèäà ¡çáåêèñòîí ñàíúàòè
ØÄÊØ Ñ.
Óðãàí÷ óíèâåðñèòåòè ïåäàãîãèê òàäқèқîò-ëàðè (èëìèé-ìåòîäèê ò¢ïëàì) 1 (1), 39-41,
2014
¡қèòóâ÷èëàð òàé¸ðëàøäà òàñâèðèé ñàíúàò ¢қèòèøíèíã èëìèé àñîñëàðè
ÐÝÈÊØ Ñ.
Õàëқ òàúëèìè (èëìèé-ìåòîäèê æóðíàë) 2 (2), 116-120,
2012